Právě připojeni - hostů: 159 

prihlasitfb

Nahlásit chybu na této stránce

články >> zpravodajství >> stalo se >> Jezdecký klub, nebo koňská jatka?

Jezdecký klub, nebo koňská jatka?

Hodnocení uživatelů: / 76
NejhoršíNejlepší 
Administrator

reklama

mrtvý kůň ve výběhu Jezdeckého klubu Vlčí stopa Externí odkaz Srdce se mi málem zastavilo, když se mi do ruky dostaly fotografie z Jezdeckého klubu Vlčí stopa z Kostelní Lhoty nedaleko Nymburka. Že v tomto jezdeckém klubu je absolutně nevhodné prostředí pro chov koní je mi známo, stejně tak jako široké veřejnosti. Majitel JK pan Tomáš Bělovský nevhodné prostředí nijak neřeší, ba naopak. Koně, kteří jsou v tomto "klubu" resp. stáji jsou dnes a denně v ohrožení zdraví i života. 19. března v sobotu se ve výběhu tohoto JK stala tragická událost, která se bohužel tu a tam může stát, i když každý správný chovatel se takovýmto situacím snaží předcházet.

Upozorňuji, že fotografie umístěné v článku jsou drastické a lidé slabších povah by měli zvážit čtení tohoto článku dále.

Externí odkaz Externí odkaz mrtvý kůň nabodnutý na trubce staré ohrady JK Vlčí stopa Externí odkaz V onu sobotu, 19.března se ve výběhu JK Vlčí stopa nabodl kůň na trubku vyčnívající ze země a způsobil si tak zranění, kterým podlehl.
I když by se dalo polemizovat o bezpečnosti takového výběhu, ve kterém jsou ze země čnějící trubky, je to stále ještě malé sousto pro "koňařskou" duši oproti tomu, co se dělo o den později.

Druhý den pan Tomáš Bělovský v areálu JK Vlčí stopa takto tragicky pošlého koně vyvrhnul, stáhl z kůže a naporcoval.  Jak sám uvádí:

Je pravdou, že mi ve výběhu pošel kůň, když se nabodnul na trubku staré ohrady pro ovce, kterou jsem nestihl ze země vyndat. Koně jsem vyvrhnul, stáhnul a naporcoval, protože mi bylo líto toho masa, které bylo z jinak zdravého koně. Tak jsem to rozdal kamarádům pro psy.

vyvrhnutý a stažený kůň v JK Vlčí stopa Externí odkaz hlava koně, který zahynul v JK Vlčí stopa Externí odkaz V první řadě tu je stránka humánní, kde by asi žádný z chovatelů koní neprovedl to, co pan T. Bělovský. Hned v druhé řadě tu je otázka zákona, kde se praví, že porážky koní, stejně tak jako jejich další zpracování lze provádět pouze na jatkách, která jsou držiteli příslušných povolení a oprávnění, včetně veterinárních.

Jak dokladují další fotografie, ani ostatní koně u pana Tomáše Bělovského nemají na kůň se zlomenou nohou v JK Vlčí stopa Externí odkaz růžích ustláno. Není zde nouze o taková zranění, jako jsou  zlomené nohy, celkově špatný zdravotní stav z důvodů nedostačující hygieny a veterinární péče, ale i špatný stav koní díky nevhodnému a nedostatečnému krmení.

O zraněná zvířata není v JK Vlčí stopa nouze, neboť všude se povalují přepravní palety a i některé ohrady jsou provizorně budovány z těchto palet.
Krajská veterinární správa navštívila JK Vlčí stopa na základě stížnosti, kterou obdržela a na tuto skutečnost pana T. Bělovského upozornila. Aby také ne, vždyť v době jejich návštěvy si jiný kůň zaklínil nohu v jedné z palet, které se povalovaly ve výběhu.

Ke všem těmto událostem jsou na sociálních sítích, jako je Facebook vedeny horlivé diskuse, ve kterých se i k tomuto vyjádřil syn pana Tomáše Bělovského jezdec David Bělovský:

To je hnus, hnus ještě že jsem se od něj trhl, fakt by to chtělo aby mu ty koně už sebraly, aby se nemohlo stávat něco podobného!!!Nechápu že mu něco takového může neustále procházet
Jsem sice jeho syn (bohužel), ale s něčím takovým opravdu nesouhlasím!!!!!!!!!!

děti na koních, včetně hříbat skáčí přes hořící překážku v Jezdeckém klubu Vlčí stopa Externí odkaz Externí odkaz Externí odkaz Během dne, se pokusíme získat oficiální stanovisko Krajské veterinární správy. Zatím máme pouze neověřené zprávy, že pan Tomáš Bělovský dostal pokutu od KVS. Zda je to pravda, v jaké výši a jak se bude situace vyvíjet dál zjistíme a budeme vás průběžně informovat.

Jedno je však již teď jasné. V tomto Jezdeckém klubu jde koním vždy o život, což dokladují fotografie z webových stránek samotného klubu, kde i děti na koních společně s hříbaty skáčí přes hořící překážky.

Vyjádření Krajské veterinární správy ze dne 30.03.2011 13:52 hod.:

Přepis telefonního rozhovoru.

Na dotaz ohledně skutečností, které se staly v JK Vlčí stopa nám pan MVDr. Zdeněk Císař z Krajské veterinární správy řekl následující:

Dotaz:
Můžete nám podat bližší informace o nešťastné události, která se stala v Jezdeckém klubu Vlčí stopa v Kostelní Lhotě?
Odpověď:
Ano, obdrželi jsme informaci o této události včetně fotografií, na kterých je zdokumentován mrtvý kůň, který se nabodl ve výběhu na trubku vyčnívající ze země a také jsme obdrželi fotografii zobrazující již staženého a vyvrhnutého koně zavěšeného na rozporce v prostorách JK Vlčí stopa.
S majitelem jsme zahájili správní řízení za porušení veterinárního zákona a uložili jsme mu pokutu. V době naší kontroly již byla odstraněna vyčnívající trubka z výběhu, aby se nezranilo další zvíře.
Dotaz:
Nezohledňuje se při správním řízení a určování výše pokuty i to, že sice uhynulé zvíře nepoužil dále k prodeji, ale rozdával maso z tohoto zvířete známým pro psy?
Odpověď:
Otázka přihlížení či nepřihlížení k dalším skutkům může v tom hrát roli, ale podstatné je, že když ten kůň uhynul, on doma nesmí zpracovávat koně, nebo lichokopytníky jako takové, tam je zákaz porážení. Nějaké okolnosti však byly brány v potaz a důležité je, že poté svého činu litoval a tu tyč, která způsobila to smrtelné zranění koně odstranil. Bylo také bráno v potaz, že koně nepoužil k jiným účelům než ke krmným.
Dotaz:
Máme informace o tom, že v JK Vlčí stopa panuje celkově neutěšený stav ohledně kvality ustájení a péče o koně. Máme k dispozici fotografie, na kterých malé děti na koních i s hříbaty skáčí přes hořící překážky. Máte o tom nějaké informace?
Odpověď:
Tam se jedná o to, že my posuzujeme skutky podle zákona na ochranu zvířat proti týrání, kdy ve vyhlášce, která hovoří o podmínkách, které jsou pro ustájení hospodářských zvířat, ale i koní, tak tam jsou ty základní požadavky a parametry. Kolegové do protokolu uvedly, že při kontrole nebyl porušen zákon 246 na ochranu zvířat proti týrání, ani vyhláška, která stanoví podmínky pro ustájení zvířat. Ale to, jak se potom ke zvířeti chová, nebo jak je trénuje je věc druhá. Máme samozřejmě nad tímto JK zvýšený dohled a budeme tomu věnovat maximální pozornost, aby jsme dokázali vyloučit, nebo naopak potvrdit, že dochází k porušování zákona 246 na ochranu zvířat proti týrání. Samozřejmě bude teď pod zvýšeným dohledem.

Zajímají nás i vaše názory - přidejte své komentáře k tomuto článku


reklama

Komentáře  

 
+19 # IrčaIrena Kotková 2011-03-30 19:29
Při představě, jak dlouho asi ten kůň musel umírat, než si toho někdo všiml a mezitím někdo stačil udělat i fotografie se mi chce brečet.
 
 
+3 # RE: Irčazuzka konimorka 2011-03-30 21:59
toho kone nasli deti hrajici si na sousednim pozemku ihned zavolali dospele ale pri prichodu jich jiz nebylo pomoci....foto vzniklo as pote.....podotykam zeto jsou deti otrle protoze tech deravich koni tam us vydeli vic ale toto je oprav sokovalo.....
 
 
+5 # RE: RE: IrčaAdministrator 2011-03-30 22:12
ono se tam zranilo tehdy více koní?
 
 
+1 # RE: RE: RE: Irčazuzka konimorka 2011-03-31 05:46
to bych rekl, a dokonce ne vzdy to dopadlo dobre, ale zaplat panbuch temer vzdy v arealu tak toho pohledu byli usetreny cizi lide.....proto se dokazalo zdokumentovat jen cast ....
 
 
+6 # IrčaIrena Kotková 2011-03-30 22:20
Chudáci děti, místo aby si užívaly krásu v koňském světě, zažívají hororové události, pokud tam bylo více ,,děravých,, koní!
 
 
+11 # RE: Jezdecký klub, nebo koňská jatka?Iva Jandová 2011-03-31 21:58
K tomu prostě není co dodat!!! Při pohledu na koníka na tyči mě napadá stejná myšlenka jako Irenu. JAK DLOUHO MUSEL TRPĚT??? Majitele bych zavřela až by zčernal!!! Bohužel je u nás kůň stále veden jako věc a podle toho se k němu někteří z nás chovají. A už vůbec nechápu, jak majitel s takovým přístupem může vést jezdecký klub a vychovávat tzv. nové koňáky. Jaký asi budou mít oni přístup ke koni???
 
 
+3 # RE: RE: Jezdecký klub, nebo koňská jatka?Edita Jurčová 2011-04-29 18:26
K tomu že se kůň a zvíře jako takové bere jako věc.Tento zákon je na hlavu postavený :( přece zvíře cítí bolest,stesk,st rach stejně jako lidé tak proč za umyslné zabití či zanedbání koně a zvířat nejsou tresty jako by zanedbal člověka nebo dítě :( Nad dnešníma zákonama vážně kroutím hlavou a co je nejhorší že my s tím nic neuděláme :(
 
 
-6 # Objektivita tohoto serveruPetr M 2011-04-02 10:54
Zdravím, v žádném případě nehodlám obhajovat nehodu s poníkem. Je to smůla a neštěstí. Na druhou stranu, co koně ve studních? co koně na dálnici? co smrtelné úrazy mladých jezdců na závodech? Nevšiml jsem si že kolem kolem toho byl takový humbuk.

Teď ale k objektivitě tohoto článku. Opravdu si myslíte že přejít s koněm hořící vrstvu slámy je možné bez předchozího velmi zodpovědného výcviku koně? Váš kůň by něco takového zvládl dobrovolně nebo by jste ho špornama museli prokopnout?? Právě to, že koně několikrát za sebou klidně přejdou hořící překážku je znakem toho, že koně jsou velmi zodpovědně vychováváni.
Dále, fotografie pochroumané nohy koně je odkud???? To rozhodně není z Vlčí stopy, tam nikde zámková dlažba není.

A poslední věc, sdělíte mi webovou adresu stánek JK Vlčí stopa? Rád bych se na to trápení podíval a udělal si vlastní úsudek.
Děkuji
 
 
+2 # pro petr mzuzka konimorka 2011-04-02 13:15
evidentne znate jk vlci stopa dobre. ja ale take tak se jiste shodnem na tom ze momentalni stav tohoto klubu je temner dobry. ale je to o tom ze pen majitel poprve od doby co ho znam zacal pracovat,uklize t a kmitat ale ja se ptam proc to neslo jis drive?proc tolik urazu,smrti a zmatku?apropo je vtipne se tam jit podivat po tydnu,pri teto kauze by to tam dal dohromady i nesvepravny. jo a mala vitka-urazi se stavaj-bohuzel-ale je do nebe volajici poustet kone do ohrady kde cni trubky a tento neuteseny stav trval nekolik let bylo je otazkou kdy se neco stane....jo a foto pochroumane nohy opravdo neni z jeho jizdarny ale z akce kdy toto hribe bylo pokouseno zachranit a jedna se o hribe haliny a lecitelskych schopnostem pana majitele ale i toto nedopadlo dobre pac veterinari byli osloveni pozde..proc stim pan sev neudelal hnede neco????? no nic dulezite je ze ted je vse temner OK otazka je jak dlouho to vydrzi-kezby naporad ale tomu neverim a vy jiste take ne pokud jste jen trocho obektivni
 
 
-3 # RE: pro petr mPetr M 2011-04-02 13:32
No pravděpodobně nedostatečně vnímáte. Pamatuji doby kdy byl jenom kravín a bordel kolem. Teď jsou boxy, volná stáj, sedlovna, zázemí pro jezdce, nahoře nějaké byty, velký výběh za lesem, výběh s přístupem do volné stáje, kruhovka, malý výběh. Tam se stala ta nehoda.
Kdyby jste měla k dispozici celou zprávu KVS, věděla by jste, že stav netrval několik let, ale několik dní.
Kdyby byl stav trvale neutěšený, nikdy bych tam neměl koně.
Přepokládám že objektivní jsem a hodlám být, proto se sháním po skutečných a objektivních dokumentech a neberu vykonstruované informace typu "jde koním vždy o život". Pokud máte doklady o "tolik smrti a zmatku" tak sem s nimi. Máte?

Nicméně to všechno nemá souvislost s neobjektivnost tohoto článku, účelově formulovaného textu a podvržených fotografií.
 
 
+12 # RE: Objektivita tohoto serveruMarkéta Jandová 2011-04-02 23:22
Nic obhajovat nemusíte, spíš mi řekněte, kolik těch koní, co spadli do studny, nebo je srazilo auto na dálnici, nebo měli smrtelný úraz na závodech skončilo stáhnutých z kůže vyset na rozporce a byli následně rozporcovány svými majiteli a rozdány psům do žrádla?

Pokud mluvíte o pečlivém tréninku před skoky přes hořící překážky, tak by mne zajímalo, kolik toho natrénovalo to hříbě na poslední fotografii?

Pochroumaná (resp. zlomená) noha koně je jednoznačně fotografie nohy koně pana T. Bělovského. Není focená v areálu JK Vlčí stopa, ale kůň (jménem Hádanka), který je na fotografii byl v té době u pana T. Bělovského a úraz se koni stal také u něj.

Vzhledem k tomu, že máte dle svého komentáře ve všem jasno, tak zkuste zapátrat po internetu a najdete jistě sám stránky JK Vlčí stopa.

A asi to nejdůležitější pro vás, ale i ostatní čtenáře: Dnes jsou vydavatel tohoto webu a autor tohoto článku osobně na návštěvě v JK Vlčí stopa a jak mám od nich poslední informace, tak rozhodně to na svatozář Tomáše Bělovského nevypadá a vy si zkuste z očí sundat růžové brýle a zkuste být alespoň vůči těm koním objektivní.
 
 
-12 # Re: Markéta JandováPetr M 2011-04-03 12:29
Nic obhajovat nemám zapotřebí, zejména ne na tomto serveru. Kdokoliv odsud, kdo napsal tendenční článek bude zjišťovat cokoliv, zjistí zase jenom údaje které se mu hodí. Nic jiného.
 
 
# RE: Objektivita tohoto serveruEdita Jurčová 2011-04-29 18:33
nehoda s poníkem je vina majitele stáje,jak jsem již psala výběh má být zbaven všech nebezpečných předmětů a jedovatých rostlin dřív než se do něj pustí koně.Co se týče koní ve studních a na dálnici je opět chyba zabezpečení koně tudíž majitele.Ale poctivému koňákovi se tato "smůla" stane max. jednou za jeho život,ale tomuto pánovi se to evidentně stává pořád!!!A co se týče hořící překážky,připad á vám normální přez ní hnát hříbě?Pokud ano,tak nejste zoodpovědný konák a řekne vám to každý normální koňák.Vy byste vaše malé několika měsíční dítě nechal hrát si s ohněm?
 
 
+5 # re pro petr mzuzka konimorka 2011-04-02 21:22
vnimam dost dostatecne,krav in ano s heskou strechou-dnes jis deravou,bordel kolem byl-jis neni jen v odlehlich mistech,boxi?nodobra,kdyz ste to tak pojmenoval,voln a staj?no snad us zmisela cisterna na melasu o kterou se kone trhali,sedlovna ?no budis,zazemi pro jezdce?mate namysli satnu-tak to nekomentuju:-)byty-no kdyby do nich aspon neteklo,vybeh za lesem?no konecne se tento tyden uklidila a opravila aby kone samovolne nebehali po zasetych polich,vybeh se stajema?no konecne kone nechodi po klouzajici dlazbe pac tam pan majitel natah koberce:-)maly vybeh?na ten nema prinejmensim pravo je jen otazka casu kdy se tento pozemek proda,stav trva jis vice let ale o tom nebudu polemizovat:-)kruhovka? jo mate namysli tu stavbu s palet?je jen otazka kdy si tam strci kun nohu cos se stalo prave v pritomnosti kvs, nic mene doklady o smrti a urazech?pravda tady koncim protoze dulezite je ze ted je vse relativne ok a mrtvym konim tim nepomuzem jen se budem handrkovat a to svami evidentme nema cenu
 
 
+5 # pokracovanizuzka konimorka 2011-04-02 21:32
tak vas prosim neeee mnejme radost ze se maji momentalne kone dobre . timto tady koncim diskuzi preji vam i nadale mnoho optimismo o tomto jk
 
 
-2 # Cenzura?Petr M 2011-04-04 11:21
Koukám že jsou tady odmazávány příspěvky které nepochlebují tomuto serveru. Více není potřeba k objektivnosti toho zjišťovat.
 
 
+8 # RE: Cenzura?Markéta Jandová 2011-04-04 12:18
Vážený pane Petře, nevím, který z příspěvků, týkající se tohoto serveru vám chybí, ale já zde vidím téměř všechny vaše výplody až na jeden, kde jste se nezmohl na nic jiného, než na ubohé urážky jiných uživatelů tohoto webu, což je v rozporu s užíváním diskuse. Požádala jsem proto správkyni diskusí o smazaní tohoto příspěvku, neboť nemusí každý vědět, jaký jste hulvát. Pokud vám tento příspěvek chybí, napište někomu z administrace, ať vám jej zašlou na váš email a můžete se s ním doma po večerech kochat.
Tímto se omlouvám za příspěvek OT, ale musela jsem.
 
 
+4 # re petr musilzuzka konimorka 2011-04-04 17:24
Skoda že vaš prizpěvek byl smazan nic meně o něm vim tak pokladám za slušne vám odpovědět: vidim že vám dochází argumenty a citim ,že jste poněkud agresivni a vzhledem ktomu že se již s vami nikdo nebaví odcháím se věnovat svým konim.A tež poznámečka-pokud chcete dále diskutovat obratˇte se na nějaký servr zabyvajici se humorem tam vás bude poslouchat třeba víc lidí ZDRAVIM jo a jestli je to podle vás vše ostatní bulvár tak je to jen a pouze vaš názor
 
 
-4 # OMLUVA pro Markéta Jandovázuzka konimorka 2011-04-04 18:30
Omlouvám se, že jsem ješte musela reagovat na již smazaný přízpěvek, ale jina jsem nemohla.
 
 
+4 # Centura je prostě cenzuraPetr M 2011-04-04 22:00
No omlouvat mužete jak chcete, nicméně cenzura vždy bude cenzura ať to budete nazývat a maskovat jakkoliv. Zmizeli minimálně dva příspěvky o kterých vím, a kolik jich zmizelo dalších které jste smazali, protože že nehodí do vašich představ není známo, protože i přispěvků neuvádíte řádné GUID.

Naštěstí se ozvala majitelka toho vyhublého ryzáka ve vašem článku a podala vysvětlení, ze kterého je jednoznačně jasné, že tato fotografie byla zneužita k pomluvě autotem tohoto článku a se situací ve Vlčí stopě nemá žádnou spojitost. Tedy kromě nehody s poníkem je tento článek celý vykonstruovaná lež, jak lze ostatně dovodit ze zprávy KVS.

Předpokládám že i tento příspěvek obratem smažete, protože pravdivé informace se vám nehodí pro vaše konání.
 
 
+4 # Zmizelá fotkaPetr M 2011-04-04 22:06
A teď koukám že fotka ryzáka byla také smazána. Naštěstí je celý původní text archivován jako případný přímý důkaz.

Opět jste prokázali, že skutečný stav je vám naprosto cizí, o slušném chování ani nemluvě. Služná a seriózní redakce by se v takovémto případě omluvila. To ovšem není váš případ. Vaším zájmem je pouze pomluvit a poškodit.
 
 
+5 # RE: Zmizelá fotkaAdministrator 2011-04-04 22:27
Vážený pane Petře, spletl jste si plátek. Fotografie pohublého ryzáka se nachází v článku na serveru Jezdectví. Zde ta fotka nikdy nebyla.
Prohlédl jsem si také váš komentář, který byl z této diskuse vyřazen a opravdu jej zde nebudeme zveřejňovat, neboť je v rozporu s podmínkami používání diskusí, které jste se sám při registraci zavázal dodržovat.
 
 
-4 # RE: RE: Zmizelá fotkaPetr M 2011-04-05 06:40
Vážený pane, pokud jste si prohlédl diskuze, jistě jste si všiml že první osočení bylo od vaší manažerky paní Markéty Jandové. Tolik k Vaší objektivitě.

Pokud podmínkami pro používání diskusí mylíte "Terms of Agreement" (ačkoli toto jsou komentáře, nikoliv diskuse) kde uvádíte, cituji "You agree not to publish any abusive ... that may violate any applicable laws", musím konstatovat, že sami tato pravidla porušujete, protože jste se dopusili trestného činu pomluvy smyslu dikce §206 zákona 140/1961 Sb. ve znění pozdějších předpisů. Proto toto mé tvrzení jsem nashromáždil dostatek důkazů.
 
 
+6 # RE: RE: RE: Zmizelá fotkaAdministrator 2011-04-05 11:54
Ještě jednou pro méně chápavé, jako je Petr Musil.
Při registraci jste potvrdil souhlas s podmínkami používání tohoto webu. viz. část "Vkládání jakých koliv textů, popisů, názvů, anotací, diskusních příspěvků, komentářů a dalších textů, které jsou viditelné dalším uživatelům je povoleno pouze takovým způsobem, aby nebyly v rozporu s dobrými mravy, zákony ČR a nevytvářely nepřátelské prostředí vůči jiným uživatelům tohoto webu. Vulgární výrazy, napadání, rasistické výroky a jiné výrazy, které správci serveru uznají za nevhodné budou ze serveru vyřazeny a v případě opakujících se prohřešků uživatele bude tomuto zablokován přístup k editacím a vkládání dalších textů."
Jestliže váš komentář porušuje tyto pravidla, je pochopitelné, že je vyřazen.
 
 
+5 # RE: Jezdecký klub, nebo koňská jatka?Edita Jurčová 2011-04-29 18:23
Možná budu opakovat některé komentáře,proto že jsem je nečetla.Výběh má být zajištěn tak aby nedošlo k žádnému zranění ani otravě koně rostlinou a to dřív než do něj koně pustíme.Co se týče toho koníka na tyčce,koňák by se na tohle nemohl dívat,natož tak koně ještě naporcovat.Co se týče obrázku zlomené nohy,kůň s takto zlomenou nohou musí okamžitě dostat veterinární péče a noha se musí zasádrovat či jinak nehybně zpevnit a narovnat a kůň musí být v boxe,né ve výběhu!!!A skákání přez hořící překážky neuznávám u žádných koní ( možná jen u policejních koní,kteří na toto jsou trénování pod 100% dohledem) a pustit k ohni hříbě je bezohledné a nezodpovědné.Podle mého je pokuta pro pana majitele málo,měly by se mu koně vzít a jeho soukromí hlídat tak aby si už žádné zvíře nemohl pořídit.TOHLE NENÍ KOŇÁK A ANI ČLOVĚK SE ŠPETKOU ČISTÉHO SVĚDOMÍ!!!!
 
 
+3 # RE: Jezdecký klub, nebo koňská jatka?Tereza Mansfeldová 2011-05-27 13:37
Chudáčci musí to být hrozné se takhle trápit :cry: je mi tolíto
 
 
+3 # RE: Jezdecký klub, nebo koňská jatka?Tereza Mansfeldová 2011-05-27 13:40
Jak se knim můžou takhle chovat?jaký by to bylo jim?zajímaloby mě to!!! :cry:
 
 
+4 # Jezdecký klub nebo koňská jatka?Roky Blue 2011-06-01 06:10
:eek:
Jako co tohle to je tohleto!! Jako co tohle je za kéry?! přijedu k vám ,vám se tam bude válet koňská hlava tak co to jako je za demenci?! to nikdy nepochopim koně i uměj chránit svého jezdce.. je to úžasné čtynohé zvíře.. '
''Kůň bez jezdce je stále koněm,ale jezdec bez koně je obyčejným člověkem.' :cry: :o :eek: :P :sigh:
 
 
+2 # RE: Jezdecký klub, nebo koňská jatka?Lucie Kubátová 2012-02-21 17:52
Bože...chudáčci malinký...nemám slov!!! Proč toho chlapa rovnou nenapíchnou na trubku,kterou jsme nestihli vyndat,že?? :/// :'(( Ješiši... A co ty děcka,co si tam jezdili?? Se jim to všechno ještě líbí,ne?! Harantům... :cry: :-x :cry:
 
 
+1 # RE: Jezdecký klub, nebo koňská jatka?Jana Michalová 2012-02-22 16:32
důležité je, že poté svého činu litoval.. Když někomu teče do bot umí se na povel i rozbrečet.... Je smutné že se toto děje a snad ještě o to horší je fakt, že je na takovém místě provozován JK. Jestliže tam příjdou děcka, která v životě v žádném klubu nebyla a neví jak by to mělo vypadat, vůbec netuší že není normální skákat s hříbaty přes oheň mít ve výběhu palety atp.. Když od majitele JK slyší že takhle je to dobře, tak mu věří. A jestliže nepříde někdo, kdo jim otevře oči, tak nedejbože aby si takovýto lidé pořídili vlastního koně.
 

Je nám líto, ale zřejmě nejste registrováni, nebo přihlášeni. Nemůžete v tuto chvíli vkládat komentáře.

reklama

reklama

Chci zde mít svou reklamu

Veřejné testy

Nejnovější komentáře
připojte se k nám na Facebooku

>DISTANC.cz na Facebooku<
Obrázek
Dostihová sezona v Pardubicích...
Středa, 09 Květen 2012
Dostihová sezona 2012 byla slavnostně zahájena. Oficiálně ji otevřel pan Vilém z Pernštejna, který i se svou družinou zavítal na...
Obrázek
Dětské hobby závody v Hipocentru...
Středa, 07 Září 2011
Je mnoho způsobů, jak zlepšit zdravotní stav. Někdy pomohou léky, jindy užívání vitamínů nebo homeopatických přípravků. K účinným...
Obrázek
Aktuálně 58 koní do Velké...
Pátek, 18 Květen 2012
Ve čtvrtek 17. května byl uzavřen první termín pro podání přihlášky do letošní 122. Velké pardubické České pojišťovny. Na Jockey...
Obrázek
Skokový pohár ČP spustil nový web
Středa, 16 Květen 2012
Asociace Český skokový pohár ve spolupráci se společností Via Solaris, a.s. uvedly v úterý 15. května oficiálně do provozu novou...
Obrázek
63. Velká květnová cena VW WACHAL -...
Středa, 16 Květen 2012
Po vyřešení tajenek jarních klasických testů dostanou v hlavním bodu programu sedmé kapitoly letošní metropolitní sezóny v CONSEQ PARKU...
Obrázek
Den pro zemědělství v sobotu
Úterý, 15 Květen 2012
Již v sobotu 19. května se na pardubickém závodišti koná další dostihový mítink. V pořadí druhý dostihový den je věnován nejen...
Obrázek
Střípky z dostihového dne v Mostě
Sobota, 19 Květen 2012
Oproti letním teplotám předešlých dní teplotně studenější sobota 12. května ve větrném počasí, dva dostihy nejvyšší kategorie,...
Obrázek
Skokově drezurní závody na Dražce...
Neděle, 06 Květen 2012
V sobotu 5. května se na farmě Dražka uskutečnily drezurní a parkurové závody. Skákalo se od obtížnosti LPA, přes hobby parkur 80 cm až...

reklama