Chci zde mít svou reklamu
Chci zde mít svou reklamu
Home > Zpravodajství > informujeme vás > J&T Banka CSI3*-W Olomouc: Kampaň Hledáme rodiče

J&T Banka CSI3*-W Olomouc: Kampaň Hledáme rodiče

Návštěvníci velkých parkurových závodů, které se budou konat v areálu Equine Sport Center v Olomouci, se mohou od 12. do 15. června těšit nejen na atraktivní sportovní zážitek. V rámci doprovodného programu budou mít rovněž možnost seznámit se s kampaní Nadačního fondu J&T „Hledáme rodiče“ a získat tak informace o pěstounské péči. Na jejich otázky týkající se náhradní rodinné péče jim budou odpovídat odborníci na náhradní rodinnou péči nebo přímo sami pěstouni.

Ilustrační fotografie: archiv ESC Olomouc

Ilustrační fotografie: archiv ESC Olomouc

„Návštěvníky zveme do stanu, který se bude nacházet v blízkosti dětské hrací zóny. Tam si budou moci v pohodlné sedačce odpočinout, občerstvit se dobrou kávou a popovídat si s odborníky o pěstounství,“ zve na akci pro celou rodinu Marie Oktábcová, ředitelka Nadačního fondu J&T. „Pro děti budou připravené balónky a drobné dárky, pro dospělé informační materiály,“ dodává Marie Oktábcová. Finančně podpořit děti v pěstounských rodinách mohou diváci závodu přímo na místě. Poděkováním jim bude designový náramek „Kruh rodiny“ z dílny návrhářek Báry Nussbaum a Terezy Šmahové.

Aktuálně nadační fond J&T organizuje v rámci kampaně Hledáme rodiče výstavu fotografií „Jsem pěstoun“, která bude zdarma k vidění v průběhu května a června v obchodních centrech v ČR. Putovní výstava velkoformátových portrétů pěstounů veřejnosti přibližuje prostřednictvím konkrétních příběhů život pěstounských rodin a ukazuje, že pěstounské péči se věnují muži a ženy různých profesí, věku i vzdělání. Výstavu mohou zájemci shlédnout také v Olomouci, a to v Galerii Šantovka od 16.6. do 29.6. 2014.

Čtěte také:  Malá Velká pardubická vyvrcholí před startem 127. Velké pardubické s Českou pojišťovnou

O kampani

Edukačně-náborovou kampaň HLEDÁME RODIČE spustil Nadační fond J&T v září 2012. Mezi její hlavní cíle patří zvýšení reputace pěstounů ve společnosti, posílení zájmu a informovanosti veřejnosti o pěstounství a především pomoc najít nové pěstouny ve všech krajích ČR.

Patrony kampaně se stali herci David Švehlík, Saša Rašilov a Ondřej Vetchý, kteří pro kampaň natočili reklamní spoty „Jsou situace, které zažijete jen v rodině“ a herečka Jitka Schneiderová, která společně s Naďou Konvalinkovou namluvila rozhlasový spot. Hlavním mediálním partnerem kampaně je Česká televize. Reklama je prezentována rovněž v síti venkovních reklamních ploch společností euroAWK a BigBoard.

Pro všechny, kteří o pěstounskou péči projeví, byť jen nezávazný, zájem, je připravena bezplatná telefonní linka 800 888 245, na níž jsou k dispozici vyškolení odborníci, kteří zájemcům zodpovědí veškeré dotazy. Detailní informace o pěstounství jsou rovněž dostupné na webových stránkách s interaktivní poradnou www.hledamerodice.cz a v tištěné příručce Já Pěstoun, kterou si mohou zájemci stáhnout, nebo objednat zdarma. O problematice pěstounské péče lze diskutovat i na facebookovém profilu Hledáme rodiče: Pěstouny.

ESC Olomouc J&T Banka CSI3*-W Olomouc
Chci zde mít svou reklamu
Předchozí: Panská lícha hostí mezinárodní všestrannost i Světový pohár v drezuře
Následující: Prvomájové KMK na Suché
x

Mohlo by vás zajímat

Velká cena Frenštátu přinese boj o pohárovou TOP4

Jednou z posledních šancí získat body do žebříčků v rámci série Českého skokového poháru 2017 je Velká cena Frenštátu pod Radhoštěm. Účastníci se však letos nesjedou do podhůří Beskyd, ale do Olomouce, kde tento mítink, jež se koná ve dnech 8. – 10. září, hostuje. TJ Frenštát pod Radhoštěm, která je organizátorem devátého ...