Home > Zpravodajství > informujeme vás > J&T Banka CSI3*-W Olomouc: Kampaň Hledáme rodiče

J&T Banka CSI3*-W Olomouc: Kampaň Hledáme rodiče

Návštěvníci velkých parkurových závodů, které se budou konat v areálu Equine Sport Center v Olomouci, se mohou od 12. do 15. června těšit nejen na atraktivní sportovní zážitek. V rámci doprovodného programu budou mít rovněž možnost seznámit se s kampaní Nadačního fondu J&T „Hledáme rodiče“ a získat tak informace o pěstounské péči. Na jejich otázky týkající se náhradní rodinné péče jim budou odpovídat odborníci na náhradní rodinnou péči nebo přímo sami pěstouni.

Ilustrační fotografie: archiv ESC Olomouc

Ilustrační fotografie: archiv ESC Olomouc

„Návštěvníky zveme do stanu, který se bude nacházet v blízkosti dětské hrací zóny. Tam si budou moci v pohodlné sedačce odpočinout, občerstvit se dobrou kávou a popovídat si s odborníky o pěstounství,“ zve na akci pro celou rodinu Marie Oktábcová, ředitelka Nadačního fondu J&T. „Pro děti budou připravené balónky a drobné dárky, pro dospělé informační materiály,“ dodává Marie Oktábcová. Finančně podpořit děti v pěstounských rodinách mohou diváci závodu přímo na místě. Poděkováním jim bude designový náramek „Kruh rodiny“ z dílny návrhářek Báry Nussbaum a Terezy Šmahové.

Aktuálně nadační fond J&T organizuje v rámci kampaně Hledáme rodiče výstavu fotografií „Jsem pěstoun“, která bude zdarma k vidění v průběhu května a června v obchodních centrech v ČR. Putovní výstava velkoformátových portrétů pěstounů veřejnosti přibližuje prostřednictvím konkrétních příběhů život pěstounských rodin a ukazuje, že pěstounské péči se věnují muži a ženy různých profesí, věku i vzdělání. Výstavu mohou zájemci shlédnout také v Olomouci, a to v Galerii Šantovka od 16.6. do 29.6. 2014.

Čtěte také:  Velká pardubická je dostihovým svátkem pro všechny

O kampani

Edukačně-náborovou kampaň HLEDÁME RODIČE spustil Nadační fond J&T v září 2012. Mezi její hlavní cíle patří zvýšení reputace pěstounů ve společnosti, posílení zájmu a informovanosti veřejnosti o pěstounství a především pomoc najít nové pěstouny ve všech krajích ČR.

Patrony kampaně se stali herci David Švehlík, Saša Rašilov a Ondřej Vetchý, kteří pro kampaň natočili reklamní spoty „Jsou situace, které zažijete jen v rodině“ a herečka Jitka Schneiderová, která společně s Naďou Konvalinkovou namluvila rozhlasový spot. Hlavním mediálním partnerem kampaně je Česká televize. Reklama je prezentována rovněž v síti venkovních reklamních ploch společností euroAWK a BigBoard.

Pro všechny, kteří o pěstounskou péči projeví, byť jen nezávazný, zájem, je připravena bezplatná telefonní linka 800 888 245, na níž jsou k dispozici vyškolení odborníci, kteří zájemcům zodpovědí veškeré dotazy. Detailní informace o pěstounství jsou rovněž dostupné na webových stránkách s interaktivní poradnou www.hledamerodice.cz a v tištěné příručce Já Pěstoun, kterou si mohou zájemci stáhnout, nebo objednat zdarma. O problematice pěstounské péče lze diskutovat i na facebookovém profilu Hledáme rodiče: Pěstouny.

ESC Olomouc J&T Banka CSI3*-W Olomouc
Chci zde mít svou reklamu
Předchozí: Panská lícha hostí mezinárodní všestrannost i Světový pohár v drezuře
Následující: Prvomájové KMK na Suché
x

Mohlo by vás zajímat

Hruška vyhrál Velkou cenu Olomouce. Lídr ČSP tentokrát dojel třetí

Pouze dvě dvojice dokázaly překonat základní parkur i finále Velké ceny Olomouce bez penalizace. Vítězem se nakonec stal Jiří Hruška s Oridou-M. Aktuální lídr Českého skokového poháru Jan Štětina si vedení v žebříčku udržel. Tentokrát byl však třetí. Základní část Creditas Velké ceny Olomouce překonalo pět účastníků bez trestných bodů. ...