Chci zde mít svou reklamu
Home > Zpravodajství > domácí sport > Velká pardubická se ve sledovanosti sklonila jen fotbalové kvalifikaci na EURO

Velká pardubická se ve sledovanosti sklonila jen fotbalové kvalifikaci na EURO

Jednoznačně nejnavštěvovanějším dostihovém dnem na pardubickém závodišti byla v uplynulé sezóně říjnová neděle se 124. Velkou pardubickou s Českou pojišťovnou. Turnikety prošlo včetně neplatících důchodců nad 65 let a dětí do 140 centimetrů téměř třicet tisíc diváků, tedy o sedm tisíc více, než v roce předchozím. Vyplývá to ze statistiky zveřejněné provozovatelem pardubického závodiště, Dostihovým spolkem, a. s. Pardubice (DS). Druhou nejnavštěvovanější akcí DS byla letos na začátku září výstava Koně v akci, kterou si nenechalo ujít přes šest tisíc milovníků koní. Na dalších místech se umístily všechny kvalifikace na Velkou pardubickou s průměrnou návštěvou kolem čtyř tisíc diváků.

Letošní Velkou pardubickou sledovalo přímo na závodišti téměř 30 000 diváků

Letošní Velkou pardubickou sledovalo přímo na závodišti téměř 30 000 diváků

„Letos jsme se zaměřili na propagaci dostihů na celém území Pardubického kraje, osvědčila se nám především spolupráce s informačními centry většiny obcí s rozšířenou působností, která poskytují kompletní informace k našim akcím,“ řekl místopředseda představenstva DS Michael Skalický s tím, že společnost už úzce spolupracuje v oblasti tištěných médií s nejvýznamnějšími mediálními skupinami v republice. „Zahraniční klientelu nám pomáhají získávat hlavně partnerská závodiště v Polsku, Itálii a Belgii. Účastníme se i nejvýznamnějších veletrhů cestovního ruchu jak u nás, tak i na Slovensku,“doplnil Skalický. V následující sezóně by se podle něj chtěl DS zaměřit i na propagaci v Anglii, Francii, oslovení čeká i arabské chovatele koní.

Přímé přenosy z Velké pardubické přenášela nejen Česká televize s rekordní sledovaností, ale rovněž internetová anglická televize Racing UK a slovenská soukromá televize DIGI sport. Na České televizi byl v říjnu přímý přenos z Velké pardubické třetím nejsledovanějším pořadem s 1,26 mil. diváků (share 15,11 procenta). Předstihly ho už pouze fotbalové kvalifakace na Mistrovství Evropy 2016 se sledovaností o zhruba 50 tisíc diváků vyšší. Ostatní pořady se pohybovaly v říjnu hluboko pod touto hranicí. „Spolupráce s Českou televizí je pro nás jednoznačně největším přínosem. Kromě rozšířeného přenosu během hlavního dostihového dne totiž ČT vysílá přenosy i z kvalifikačních dostihů v průběhu sezóny,“ zdůraznil místopředseda představenstva.

Čtěte také:  Sir Sun vítězem Ceny Města Karlovy Vary

Jak dále uvedl, DS bude nadále rozšiřovat propagaci na sociálních sítích, především na Facebooku. Slušně si podle Skalického vedou i internetové stránky DS. Od začátku června do konce listopadu zaznamenaly podle statistiky stránky DS téměř 100 tisíc unikátních přístupů, z toho ale téměř polovinu tvořily přístupy během dostihového víkendu s Velkou pardubickou. Absolutně nejvíce lidí, 33 tisíc, si stránky otevřelo 12. října 2014, kdy se běžela Velká pardubická.

Zdroj: www.pardubice-racecourse.cz

Agrofert park Dostihový spolek a.s. dostihy Velká pardubická
Chci zde mít svou reklamu
Předchozí: Klusácká sezóna v číslech
Následující: Žena spadla z koně a následně z mostku do čtyřmetrové hloubky

Zanechte komentář

x

Mohlo by vás zajímat

Sir Sun vítězem Ceny Města Karlovy Vary

Karlovarští dostihoví příznivci si po dvoutýdenní přestávce opět užili kvalitní podívané. Páté dostihové odpoledne v neděli na Hipodromu Holoubek nabídlo za přítomnosti horkého slunečného počasí sedmibodový rovinový program s dvojicí testů první kategorie. Nepočetná, ale kvalitní sestava tříletých a starších středotraťařů se sešla v tradiční 89. Ceně Města Karlovy Vary. Jako ústřední dostih ...