Chci zde mít svou reklamu
Home > Zpravodajství > domácí sport > Velká pardubická se ve sledovanosti sklonila jen fotbalové kvalifikaci na EURO

Velká pardubická se ve sledovanosti sklonila jen fotbalové kvalifikaci na EURO

Jednoznačně nejnavštěvovanějším dostihovém dnem na pardubickém závodišti byla v uplynulé sezóně říjnová neděle se 124. Velkou pardubickou s Českou pojišťovnou. Turnikety prošlo včetně neplatících důchodců nad 65 let a dětí do 140 centimetrů téměř třicet tisíc diváků, tedy o sedm tisíc více, než v roce předchozím. Vyplývá to ze statistiky zveřejněné provozovatelem pardubického závodiště, Dostihovým spolkem, a. s. Pardubice (DS). Druhou nejnavštěvovanější akcí DS byla letos na začátku září výstava Koně v akci, kterou si nenechalo ujít přes šest tisíc milovníků koní. Na dalších místech se umístily všechny kvalifikace na Velkou pardubickou s průměrnou návštěvou kolem čtyř tisíc diváků.

Letošní Velkou pardubickou sledovalo přímo na závodišti téměř 30 000 diváků

Letošní Velkou pardubickou sledovalo přímo na závodišti téměř 30 000 diváků

„Letos jsme se zaměřili na propagaci dostihů na celém území Pardubického kraje, osvědčila se nám především spolupráce s informačními centry většiny obcí s rozšířenou působností, která poskytují kompletní informace k našim akcím,“ řekl místopředseda představenstva DS Michael Skalický s tím, že společnost už úzce spolupracuje v oblasti tištěných médií s nejvýznamnějšími mediálními skupinami v republice. „Zahraniční klientelu nám pomáhají získávat hlavně partnerská závodiště v Polsku, Itálii a Belgii. Účastníme se i nejvýznamnějších veletrhů cestovního ruchu jak u nás, tak i na Slovensku,“doplnil Skalický. V následující sezóně by se podle něj chtěl DS zaměřit i na propagaci v Anglii, Francii, oslovení čeká i arabské chovatele koní.

Přímé přenosy z Velké pardubické přenášela nejen Česká televize s rekordní sledovaností, ale rovněž internetová anglická televize Racing UK a slovenská soukromá televize DIGI sport. Na České televizi byl v říjnu přímý přenos z Velké pardubické třetím nejsledovanějším pořadem s 1,26 mil. diváků (share 15,11 procenta). Předstihly ho už pouze fotbalové kvalifakace na Mistrovství Evropy 2016 se sledovaností o zhruba 50 tisíc diváků vyšší. Ostatní pořady se pohybovaly v říjnu hluboko pod touto hranicí. „Spolupráce s Českou televizí je pro nás jednoznačně největším přínosem. Kromě rozšířeného přenosu během hlavního dostihového dne totiž ČT vysílá přenosy i z kvalifikačních dostihů v průběhu sezóny,“ zdůraznil místopředseda představenstva.

Čtěte také:  První vítěz pardubických dostihů má nové „kamaše“

Jak dále uvedl, DS bude nadále rozšiřovat propagaci na sociálních sítích, především na Facebooku. Slušně si podle Skalického vedou i internetové stránky DS. Od začátku června do konce listopadu zaznamenaly podle statistiky stránky DS téměř 100 tisíc unikátních přístupů, z toho ale téměř polovinu tvořily přístupy během dostihového víkendu s Velkou pardubickou. Absolutně nejvíce lidí, 33 tisíc, si stránky otevřelo 12. října 2014, kdy se běžela Velká pardubická.

Zdroj: www.pardubice-racecourse.cz

Agrofert park Dostihový spolek a.s. dostihy Velká pardubická
Chci zde mít svou reklamu
Předchozí: Klusácká sezóna v číslech
Následující: Žena spadla z koně a následně z mostku do čtyřmetrové hloubky

Zanechte komentář

x

Mohlo by vás zajímat

Úvodní dostihový den ozdobí velká jména

Zimní přestávka je definitivně minulostí. Jedenáctý dostihový den letošní sezóny v České republice je vyhrazen premiéře na pardubickém závodišti, která bude zahájena o hodinu později, než bývalo zvykem v minulém roce, tedy ve 14 hodin. Letos je připraveno do Pardubic devět dostihových dní a hned premiéra slibuje velice zajímavou podívanou. Největší pozornost ...